x تبلیغات
طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی در تهران

قرار دادن تصاویر بر سئو سایت موثر است

 انتخاب نمودن تصاویری که ارتباط نزدیکی به متن شما دارند، می تواند یکی از با اهمیت ترین عوامل در سئو وب سایت شما باشد. سعی نمایید نام فایلی که انتخاب می نمایید به آن صفحه مربوط باشد، همچنین استفاده از تگ ALT نیز اهمیت زیادی دارد که در حقیقت وظیفه این تگ توصیف تصویر مورد نظر شما است.

شما می توانید با مراجعه به سایت tinypng تصاویر سایت خود را بهینه کنید و کلی امکانات جالبی که در آن وجود دارد بهره ببرید.

سایت های دیگری هم هستند که برای سئو تصاویر سایت استفاده می شوند. می تونید از همشون استفاده کنید.

سعی کنید در صفحات خود از تصاویری استفاده نمایید که از کیفیت خوبی برخوردار باشند و حجم پایینی داشته باشند (تلاش کنید نوعی تعادل بین حجم تصویر خود و کیفیت آن ایجاد نمایید). همچنین به فرمت تصاویر نیز توجه داشته باشید. استفاده از تصاویری نامناسب با فرمت هایی مثل GIF می تواند به سئو سایت شما تاثیر منفی بگذاردو بهتر است به جای آن از فایل های ویدوئی کمک بگیرید.


طراحی وب سایت نیازمندی ها و آگهی

 طراحی سایت آگهی و نیازمندی به صورت کاملا اختصاصی و برنامه نویسی شده توسط تیم طراحی و توسعه نوپرداز انجام می شود. شما مشتریان گرامی می توانید جهت به دست آوردن اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید. همچنین خدمات سئو و بهینه سازی این وب سایت ها هم اهمیت بالایی دارد که می تواند کمک زیادی به جذب کاربران بیشتر و در نتیجه رشد سایت شما نماید.

طراحی سایت درج آگهی

امروزه وب سایت های درج آگهی به فضایی برای تبلیغات شرکت ها و فروشگاه ها تبدیل شده اند. اما در طراحی سایت درج آگهی باید به برخی نکات توجه ویژه داشت. از جمله آن ها رعایت اصو رابط کاربری و تجربه کاربری است که می تواند نقش به سزایی در جذب کاربران بیشتر به سایت شما شود. همچنین وب سایت شما برای بازدید کنندگان باید جذاب و مناسب باشد و آن ها به راحتی بتوانند بخش های مختلف سایت را پیمایش نمایند. ما در شرکت نوپرداز آماده ارائه خدمات حرفه ای به شما در زمینه ساخت وب سایت آگهی می باشم.

طراحی وب سایت نیازمندی ها

طراحی سایت قطعا نیاز به تجربه و تخصص کافی در این زمینه دارد. ما با سال ها تجربه و ارائه نمونه کار های موفق در این زمینه به شما این اطمینان را می دهیم که تمامی امکانات مورد نیاز شما برآورده گردد. همچنین طراحی قالب گرافیکی وب سایت مورد نظر شما نیز به صورت کاملا اختصاصی انجام می گردد. ما تا انتهای مسیر شما را همراهی می کنیم. ساخت یک سایت برای درج آگهی و نیازمندی ها یک محیط مناسب برای انجام تبلیغات و به دست آوردن مشتریان بیشتر است.

امکانات سایت نیازمندی و آگهی

  • پنل مدیریتی حرفه ای و با کاربری آسان
  • امکان ساخت پروفایل کاربران
  • ایجاد تغییرات در بخش های دلخواه سایت
  • ساخت وبلاگ
  • ایجاد صفحات فرود دلخواه
  • ساخت اسلایدر
  • و سایر خدمات مورد نظر شما

طراحی سایت کلینیک زیبایی و پوست و مو

 شما مشتریان گرامی می توانید جهت ثبت سفارش طراحی وبسایت کلینیک زیبایی و پوست و مو با ما در ارتباط باشید.

امروزه با توسعه فناوری و گسترش اینترنت در سراسر کره زمین، بسیاری از کسب و کار ها روی به فضای مجازی آورده اند. طراحی سایت کلینیک نیز یکی از مهم ترین مواردی است که امروزه کلینیک های زیبایی و پوست و مو برای ارائه خدمات مناسب به مشتریان خود به آن نیاز دارند. همچنین خدمات سئو و بهینه سازی وب سایت نیز از دیگر مواردی است که امروزه برای بازاریابی آنلاین کلینیک های زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد.

امکانات طراحی سایت کلینیک

  • استفاده از پنل مدیریتی پیشرفته
  • درگاه بانکی آنلاین
  • ایجاد پخش وبلاگ و مطالب آموزشی
  • ساخت تبلیغات و بنر در سایت
  • امکان ایجاد تغییران به صورت دستی
  • ایجاد صفحه درباره کلینیک
  • سیستم نوبت دهی آنلاین
  • و سایر خدمات اختصاصی

کلینیک چیست؟

کلینیک یا معادل انگلیسی آن clinic در فرهنگ لغت فارسی به معنای بخشی از بیمارستان یا مرکز درمانی است که به درمان بیماران به صورت سرپایی می پردازند. این محل دارای برخی تجهیزات خاص مربوط به آن رشته برای مداوای بیماران مراجعه کننده می باشد.

طراحی سایت کلینیک 

ما در تمامی ساعات اداری آماده پاسخگویی به سوالات شما مشتریان گرامی در زمینه طراحی وب سایت می باشیم.

https://www.nopardazco.com/blog/web-developer/427-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%DA%A9%D9%84%DB%8C%D9%86%DB%8C%DA%A9-%D8%B2%DB%8C%D8%A8%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D9%88-%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA-%D9%88-%D9%85%D9%88

آیا لینک گرفتن از هر سایتی برای سئو مناسب است؟

 اهمیت تبادل لینک در بحث سئو بر افرادی که در این زمینه کار می کنند پوشیده نیست. لینک گرفتن و لینک دادن روی سئو سایت شما تأثیر مثبتی خواهد گذاشت. با اینکار می توان راحتتر و سریعتر سایت را در صفحه اول گوگل جای داد. اما سوال این است که آیا برای تبادل لینک اصول خاصی وجود دارد؟ آیا هر لینکی باعث افزایش رتبه شما در گوگل خواهد شد؟ در این مقاله قصد داریم به این پرسش ها و پرسش های دیگری از این قبیل پاسخ دهیم تا خدایی نکرده دچار اشتباه نشوید. پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید. کسب مطالب اضافه

لینک سازی سایت و سئو 

ارزش لینک

ارزش لینک!!! این عنوان سوالی را به وجود می آورد که آیا لینک ها از نظر ارزش متفاوت هستند؟ باید بگوییم بله!!! برخی بک لینک ها کاملا بی ارزش هستند و روی سئو سایت شما هیچ اثری نخواهند داشت. برخی دیگر حتی تأثیری منفی خواهند گذاشت و نه تنها در کسب رتبه ی بهتر به شما کمک نمی کنند بلکه باعث تنزل سایت شما می شوند. اما چه عواملی در ارزش گذاری لینک ها موثر هستند؟ نظرات متفاوتی درباره ی این موضوع وجود دارد. ما مهمترین عوامل را که بین همه پذیرفته شده است برایتان توضیح خواهیم داد.

متن لینک

مهمترین عامل متن لینک است. بهتر است عباراتی که برای لینک انخاب می کنید کوتاه و نهایتا تا سه کلمه باشد. ار حروف ربط و اضافه در متن لینک استفاده نشود. به علاوه هرچه لینک شما در انتهای متن باشد بهتر است. نباید در ابتدای متن کاربر را به صفحه ی دیگری منتقل کنید. بهتر است که کلید واژه خود را به عنوان متن لینک انتخاب نکنید. برای گرفتن بک لینک نیز باید از متنی استفاده شود که مرتبط و بیانگر زمینه فعالیت سایت شما باشد.

منبع لینک

باید از سایتی لینک بگیرید که رتبه بالاتری نسبت به سایت شما داشته باشد. هرچقدر این رتبه بالاتر باشد بهتر است. برای اینکه بفهمید سایت مورد نظر چه رتبه ای دارد می توانید از رتبه الکسا یا قدرت دامنه و صفحه ابزار موز استفاده کنید. البته این ابزار خیلی دقیق نیستند اما می توانند کمک کننده باشند. سایت هایی که برای لینک گرفتن انتخاب می کنید باید مرتبط با موضوع سایت شما باشند. اگر قصد بک لینک گرفتن به عنوان رپورتاژ آگهی را دارید نیز باید سایت هایی بسیار قوی را انتخاب کنید.

عمر لینک

اینکه از یک سایت با دامنه ای قدیمی با طول عمر بالا بک لینک بگیرید تأثیر زیادی روی سئو ندارد. اما سایت هایی که دامنه ای با طول عمر بالا دارند مطمئن تر هستند و احتمالا رتبه بهتری داشته باشند. باید توجه کنید که حذف لینک های رتبه سئو شما را پایین تر می آورد.

ایجاد لینک به صورت طبیعی

اگر تا به امروز تعدا بسیاری بک لینک می گرفتید و یکباره تعداد بک لینک های شما به طور غیر طبیعی افزایش پیدا کند، کاملا غیر طبیعی است و گوگل متوجه می شود. پس سعی کنید آهسته و پیوسته پیش بروید تا بتوانید رتبه خوبی را در گوگل کسب کنید.

بیشتر: سئو pages/search-engine-optimization

طراحی سایت فروش تجهیزات پزشکی

 امروزه استفاده از سایت های مختلف و فروشگاه های اینترنتی برای خرید انواع محصولات بسیار رواج یافته است. اغلب این سایت ها انواع مختلفی از محصولات را برای فروش می گذارند، در حالی که برخی دیگر فقط نوع خاصی از محصولات را می فروشند. بیشتر این سایت ها در واقع فروشگاهی اینترنتی برای کسب و کار فیزیکی یک شرکت و تجارت هستند و با طراحی سایت در تلاشند تا بتوانند خدمات بهتری به مشتریانشان ارائه دهند. شرکت های تولید و فروش تجهیزات پزشکی هم می توانند جزئی از این دسته باشند و برای افزایش مشتری و پیشرفت بیشتر به طراحی سایت تجهیزات پزشکی اقدام کنند.

افزایش مشتریان با طراحی وب سایت فروش تجهیزات پزشکی

مشتریان شرکت های فروش تجهیزات پزشکی اغلب بیمارستانها، درمانگاه ها یا پزشکان هستند. پس می توان گفت این شرکت ها یک بازار با مشتریان محدود و تقریبا ثابت دارند. پس اگر به فکر یک راه حل خوب برای معرفی خود و رقابت با سایر شرکت ها نباشند شانس موفقیت کمتری دارند.

طراحی وب سایت تجهیزات پزشکی 

از مزیت های طراحی یک سایت برای فروش تجهیزات پزشکی علاوه بر تبلیغات ارزان قیمت، کسب اعتبار و به دست آوردن مشتری در سراسر ایران بدون محدودیت مکانی را می توان نام برد. با طراحی یک سایت فروش تجهیزات پزشکی، بیمارستان ها و درمانگاه های کشور شانس آشنایی با شرکت صاحب سایت را خواهند داشت، در نتیجه درآمد شرکت از فروش محصولات پزشکی افزایش خواهد یافت.

مهمترین امکانات یک سایت فروش محصولات پزشکی

یک سایت فروش تجهیزات پزشکی علاوه بر یک طراحی زیبا و منحصر به فرد باید دارای امکانات و ویژگی های کاربردی بسیاری نیز باشد. ارائه امکانات خوب در افزایش کاربران و جلب اعتماد مشتریان بسیار تأثیرگذار خواهد بود. پس قبل از اقدام به طراحی سایت به خوبی فکر کنید مشتریان بیشتر چه کسانی هستند و از سایت شما چه انتظاراتی خواهند داشت؟ با برآورده کردن انتظارات مشتریان از سایت از طریق افزودن امکانات مفید و کاربردی، با جذب مشتری بیشتر، سطح درآمد شرکت افزایش می یابد. اما مهمترین و ضروری ترین امکانات سایت فروش تجهیزات پزشکی چیست؟

  • فروشگاهی برای فروش و نمایش محصولات
  • توضیحات تکمیلی درباره ی هر یک از تجهیزات
  • توضیحات کامل درباره ی نحوه ی کار با دستگاه
  • قراردادن تصاویر با کیفیت از زوایای مختلف برای هر محصول
  • دسته بندی های کامل برای محصولات
  • قسمت معرفی شرکت و درباره ما
  • قسمت تماس با ما
  • امکان خرید آنلاین و داشتن درگاه پرداخت اینترنتی

و بسیاری امکانات و ویژگی های دیگر

دیگر نکات مهم در طراحی سایت فروش تجهیزات پزشکی

علاوه بر جنبه ظاهری و امکانات سایت، نکات مهم دیگری در طراحی وب سایت فروش تجهیزات پزشکی وجود دارد. اولین نکته مهم که مربوط به مرحله طراحی سایت می شود، طراحی رسپانسیو سایت است. به طوریکه به راحتی بتوان از طریق موبایل یا تبلت از امکانات سایت استفاده کرد.

نکته مهم دیگر توجه به سئو و بهینه سازی سایت است. توجه به این نکته باعث می شود که سایت فروش تجهیزات پزشکی با کسب رتبه های خوب در صفحات اول گوگل قرار بگیرد. پس سئو سایت فروش تجهیزات پزشکی از مهمترین عوامل جذب و افزایش مشتری است.

 در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتری در زمینه ساخت و طراحی سایت فروش تجهیزات پزشکی دارید می توانید با همکاران ما در تماس باشید.

طراحی سایت پزشکی نوپرداز 

 

طراحی وب سایت در زنجان

 طراحی وب سایت در زنجان توسط شرکت نوپرداز بر اساس اصول حرفه ای توسعه وب سایت های روز دنیا و با تکیه بر نیرو هایی با تجربه و متخصص انجام می گردد. شما می توانید برای ثبت سفارش خود با ما تماس بگیرید. شرکت طراحی سایت نوپرداز با ارائه طراحی ریسپانسیو و با قالب اختصاصی تلاش دارد بهترین نتیجه ممکن را برای مشتریان گرامی ایجاد نماید.

استان زنجان که در شمال غربی ایران واقع شده است دارای آثار تاریخی زیادی بوده که از جلمه مهم ترین آن ها می توان به بازار زنجان اشاره کرد. همچنین عمارت های تاریخی فراوانی مانند شیخ الاسلامی در آن قرار دارد.

به همین جهت زمینه انجام فعالیت های توریستی در این شهر فرآهم آمده است. طراحی سایت در زنجان یکی از مهم ترین روش های است که می توان از آن برای رونق بیشتر کسب و کار ها استفاده کرد. بیشتر

طراحی سایت شرکتی در زنجان

با توجه به این که در زنجان شرکت های زیادی مشغول فعالیت هستند، طراحی سایت های شرکتی یکی از مهم ترین راه های پیشرفت شرکت ها در این شهر می باشد. استفاده از یک سایت حرفه ای می تواند سبب افزایش مشتریان کسب و کار شما شود و یک راه ارتباطی مناسب برای خدمت رسانی هر چه بهتر به آن ها باشد. شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه با بخش پشتیبانی در تماس باشید.

طراحی سایت شرکتی در زنجان 

معرفی استان زنجان

استان زنجان در شمال غربی کشور واقع شده است. زنجان معادل عربی شده کلمه زنگان می باشد. نقره سازی و فرش بافی از جمله مهم ترین صنایع دستی این استان محسوب می شوند. اعتمادیه و حسینیه اعظم از جمله قدیمی ترین محله های زنجان هستند.

چاقو و چاروق مهم ترین سوغات هایی هستند که مسافران از زنجان با خود می برند. زنجان از نظر جمعیتی بیستمین شهر ایران محسوب می شود. طی سال های گذشته کسب و کار های آنلاین و وب سایت ها در این استام رشد زیادی داشته اند و بسیاری از استارت آپ ها در این شهر آغاز به کار کرده اند. 

امکانات طراحی سایت در زنجان

  • قالب واکنش گرا و اختصاصی
  • ایجاد صفحه تماس با ما
  • استفاده از اسلایدر
  • ایجاد خبرخوان RSS
  • امکان مدیریت ایمیل ها
  • ایجاد سیستم چند زبانه
  • ایجاد پنل مشتریان
  • و سایر خدمات طراحی سایت شرکتی

شما می توانید برای ثبت سفارش طراحی سایت در زنجان با متخصصان ما در شرکت نوپرداز در ارتباط باشید.

طراحی اپلیکیشن نیازمندی و درج آگهی

 طراحی اپلیکیشن نیازمندی و درج آگهی به صورت کاملا اختصاصی و برنامه نویسی شده توسط شرکت نوپرداز انجام می شود. شما می توانید جهت ثبت سفارش و یا دریافت اطلاعات بیشتری در این زمینه با ما تماس بگیرید. اطلاعات دیگر

ساخت اپلیکیشن درج آگهی

امروزه افراد زیادی وجود دارند که برای معرفی کسب و کار خود به دیگران نیازمند استفاده از یک اپلیکیشن برای انجام این کار هستند. شما با ساخت یک اپلیکیشن درج آگهی و نیازمندی می توانید به دیگران این امکان را بدهید تا با استفاده از آن آگهی و نیازمندی های خودشان را در برنامه قرار دهند.

طی سال های نه چندان دور بیشتر افراد با استفاده از کامپیوتر های خود وب سایت ها را بررسی می کردند تا به نتایج مورد نظرشان دست یابند. اما با توسعه تکنولوژی مخصوصا طی دهه گذشته در کشور ما بیشتر افراد تمایل به استفاده از اپلیکیشن های موبایل دارند. امروزه حتی موتور های جستجو نیز اهمیت زیادی به نسخه های موبایل سایت ها می دهند.

ساخت اپلیکیشن نیازمندی و درج آگهی 

ساخت یک اپلیکیشن با ظاهری کاربرپسند و سرعت و قدرتی بالا می تواند کاربران زیادی را برای شما ایجاد کند که به دنبال آن نیز برند شما از محبوبیت بیشتری برخوردار خواهد شد.

امکانات اپلیکیشن نیازمندی

  • پنل مدیریتی حرفه ای و ساده
  • فیلترینگ آگهی ها بر اساس قیمت
  • امکان ساخت چت خصوصی
  • طراحی اختصاصی قالب صفحات
  • ثبت نام کاربران و ایجاد دسترسی ها
  • ایجاد درگاه پرداخت آنلاین
  • امکان جستجو پیشرفته
  • امکان تمدید آگهی
  • و سایر خدمات مورد نظر شما

 

طراحی اپلیکیشن آگهی و نیازمندی در نسخه های اندروید و ios بوده و پس از پیاده سازی با یکسال پشتیبانی رایگان همراه خواهد بود. شما مشتریان گرامی می توانید جهت اطلاع از تعرفه شرکت طراحی اپلیکیشن نوپرداز با ما در ارتباط باشید.

شرکت نوپرداز

 

 

طراحی اپلیکیشن موبایل

 با توسعه تکنولوژی و استفاده بیشتر مردم از تلفن های همراه طراحی اپلیکیشن موبایل به یک رکن مهم و اساسی برای کسب و کار ها در تبدیل شده است. جهت دریافت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما در تماس باشید.

در این مقاله قصد داریم برخی اصول درست در طراحی اپلیکیشن را خدمتتان ارائه نماییم، البته ما نمی خواهیم به شما دستورالعملی بدهیم یا بگوییم چگونه طراحی کنید اما این جا یک نقطه شروع خوب برای دستیابی به یک طرح مناسب خواهد بود. 

امکانات اپلیکیشن های موبایل

  • فروشگاه اینترنتی
  •  نمایش اخبار
  •  ایجاد کد تخفیف
  •  امکان مشاهده سفارشات من
  •  امکان خرید محصولات از طریق اپلیکیشن
  •  مدیریت سفارشات
  •  اشتراک کذاری مطالب در شبکه های اجتماعی
  •  پروفایل اختصاصی برای هر کاربر
  •  ثبت نام کاربران
  •  قرار دادن عکس، فیلم و موسیقی در برنامه
  •  امکان ایجاد باشگاه مشتریان
  •  درگاه پرداخت آنلاین الکترونیکی
  •  رابط کاربری حرفه ای
  •  افزودن محصولات
  •  ویرایش محصولات
  •  حذف محصولات
  •  مدیریت کاربران
  •  پنل مدیریت حرفه ای و آسان
  •  انتشار در مارکت های داخلی و خارجی
  •  تغییر فونت اپلیکیشن
  •  ارسال خودکار مطالب به تلگرام
  •  تنظیم رنگ های برنامه
  •  سفارشی سازی قالب برنامه
  •  مدیریت نظر ها
  •  جستجو پیشرفته
  •  پوش ناتیفیکیشن
  •  حجم کم و سرعت بالا
  •  هماهنگ سازی داده های بین وب سایت و اپلیکیشن
  •  گالری تصاویر
  •  ایجاد برنامه های مبتنی بر موقعیت مکانی (GPS و Google Map)
  •  ایجاد سرویس های مبتنی بر اندروید و ios
  •  اجرا بر روی اندروید 2.3 به بالا

اصول کلی

احترام به پلتفرم

اصول طراحی اپلیکیشن موبایل

ما الگو ها و اجزای سیستم عامل های اندروید و IOS را که برنامه های ما در آن ها وجود دارند را مستند کردیم. هنگام طراحی این مدل اپلیکیشن ها ابتدا لازم است که به راهنمایی ها و دستورالعمل های سیستم عامل ها مراجعه نمایید تا بتوانید طرحی با کیفیت را پیاده سازی نمایید. به خاطر داشته باشید که دستورالعمل های این سیستم عامل ها به صورت مداوم در حال تکامل بوده و سعی کنید هر از چند گاهی با مطالعه دستورالعمل های تازه اطلاعات هود را به روز رسانی کنید.

سود بردن مشتریان

همیشه اولین عامل طراحی خود را سود.و مزیت مشتریان قرار دهید. از ابزار های مشابه استفاده نکنید، هر چند در برخی از موارد استثنا هایی برای استفاده از آن ها وجود دارد. در بعضی موارد نیاز به طراحی جدید نیست و شما می توانید از الگو و ابزار هایی که قبلا استفاده کردید برای ویژگی های دیگر نیز مجددا استفاده نمایید. الگو های طراحی مانند یک سیستم ما را راهنمایی می کنند. همیشه از خودتان این سوال را بپرسید: " این طرح چه سودی برای مشتریان دارد؟ "

موارد بیشتر

خرید نرم افزار فروشگاه ساز حرفه ای

 نرم افزار فروشگاه ساز حرفه ای نوپرداز ابزاری حرفه ای برای رشد کسب و کار شما و افزایش فروش و مشتریان شما از طریق دنیای اینترنت می باشد. ما ما در این محصول کد نویسی اختصاصی، قالب های بهینه سازی شده، سرعت بالا، امنیت بسیاری بالا و سایر موارد مورد نیاز در فروشگاه اینترنتی را در نظر گرفته ایم. با فروشگاه ساز حرفه ای نوپرداز بهترین نتیجه را برای کسب و کار خود به دست آورید.

با استفاده از نرم افزار فروشگاه ساز نوپرداز فروش محصولات خود را در دنیای اینترنت آغاز نمایید.

فروشگاه ساز کسب و کار های کوچک و بزرگ

با توجه به امکانات متنوع و حرفه ای که در نرم افزار فروشگاه ساز نوپرداز به کار گرفته شده است، این امکان فرآهم شده تا صاحبان تمام کسب و کار های کوچک و بزرگ بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند. این محصول طیف وسیعی از مشاغل را در بر میگیرد و طوری طراحی شده است تا امکان انجام جزئی ترین تغییرات نیز از طریق پنل مدیریتی امکان پذیر باشد.

امکان ثبت، ویرایش، حذف و کلیه تغییرات در بخش های مختلف سایت از طریق پنل کاربری به راحتی امکان پذیر بوده و کاربر هرگز دچار سردرگمی نخواهد شد.

فروشگاه ساز بهینه سازی شده

با توجه به این که امروزه اغلب مشتریان فروشگاه های اینترنتی از طریق موتور های جستجو وارد فروشگاه می شوند، به همین جهت تیم برنامه نویسی شرکت نوپرداز کدنویسی تمام بخش های فروشگاه را به صورت کاملا حرفه ای و مطابق با اصول سئو و بهینه سازی وب سایت انجام داده است.

هچنین سرعت بارگذاری بالا سایت و پیمایش با سرعت بالا بین صفحات مختلف از دیگر عوامل مهمی است که در این محصول ایجاد گردیده است. فروشگاه ساز نوپرداز به صورت کاملا بومی بوده و توسط جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا پیاده سازی گردیده است.

نرم افزار فروشگاه ساز چیست؟

فروشگاه ساز نرم افزاری است که برای ساخت فروشگاه اینترنتی و مدیریت آن ایجاد می گردد. از طریق آن شما می توانید محصولات مورد نظر کسب و کار خود را به صورت آنلاین به فروش برسانید. برای انتخاب یک نرم افزار فروشگاه ساز حرفه ای شما باید ابتدا فروشگاه ساز های مختلف را بررسی نموده و پس از تجزیه و تحلیل بخش های مختلف آن و انجام مقایسه های لازم انتخاب خود را انجام دهید.

جهت مشاهده دمو فروشگاه ساز نوپرداز می توانید با بخش پشتیبانی ما در تماس باشید. 

امکانات فروشگاه ساز نوپرداز

  • امکان مدیریت سفارشات
  • اتصال به درگاه های بانکی مختلف
  • امکان گزارش گیری های اختصاصی و پیشرفته
  • سبد خرید حرفه ای
  • پشتیبانی قدرتمند
  • امکان ایجاد وبلاگ و خبرنامه
  • امکان قرار دادن تبلیغات در فروشگاه اینترنتی
  • امکان ارسال پیامک و ایمیل به مشتریان
  • امکان ایجاد تغییرات مختلف در هر بخش فروشگاه
  • امکان جستجو فوق پیشرفته
  • امکان نمایش محصولات مرتبط
  • نمایش بهترین محصولات
  • امکان ایجاد تخفیف ویژه برای محصولات 
  • و سایر امکانت موجود در دمو وب سایت

چرا فروشگاه های اینترنتی اهمیت پیدا کردند؟

امروزه فروشگاه های اینترنتی یکی از مهم ترین بخش های زندگی ما را تشکیل داده اند. به طوری که بسیاری از افردا ترجیح می دهند به جای حضور فیزیکی و بررسی اجناس آن ها را از فروشگاه های آنلاین مجازی خریداری کنند.

از این رو استفاده از فروشگاه ساز ها برای کسب و کار های نوپا و فروشگاه های فیزیکی یک امر مهم ترقی می شود. شما می توانید با استفاده از یک فروشگاه ساز آنلاین مانند فروشگاه ساز حرفه ای نوپردازبه راحتی خدمات خود را با کمترین هزینه در معرض دید همگان قرار دهید.

سفارش خرید نرم افزار فروشگاه ساز

شما می توانید برای سفارش خرید نرم افزار فروشگاه ساز با ما در تماس باشید. تیم طراحی و برنامه نویسی شرکت نوپرداز با بهره گیری از به روز ترین اطلاعات روز دنیا تلاش نموده است تا بهترین محصول را برای مشتریان تهیه کرده تا کسب و کار شما به بهترین شکل مسیر پیشرفت و رشد خود را طی نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر از این محصول و سفارش خرید می توانید هم اکنون با ما تماس بگیرید.

جهت دریافت دمو درخواست خود را به پست الکترونیکی : info@nopardazco.com ارسال نمایید.

منبع

طراحی سایت بانک تهران

 شرکت طراحی سایت بانکی نوپرداز با طراحی حرفه ای سایت بانک در تهران و دیگر شهر ها می تواند سیستم بانکداری را آنلاین کرده و باعث سهولت بسیاری از فعالیت های بانکی و بانکداری شود.

 

لزوم طراحی سیات بانک ها و موسسات مالی در تهران


امنیت در طراحی سایت بانکی بسیار مهم است و این موضوع جزو اولویت موارد لازم برای طراحی سایت بانک در تهران می باشد چرا که سایت های بانکی می بایست کاملا ایمن باشند و بین سیستم ها هماهنگی داشته باشند.
در طراحی سایت بانک در تهران ترافیک سایت، هماهنگی، امنیت و ... بسیار مهم است و این که این کار به یک تیم حرفه ای طراحی سایت سپرده شود نیز جزو اولین و مهم ترین مراحل طراحی سایت بانکی می باشد.
در تهران نیز به دلیل جمعیت بالا و فعالیت های بالای اداری آنلاین کردن سیستم بانکداری با طراحی سایت بانکی در هزینه و زمان مشتریان صرفه جویی قابل توجهی می کند چرا که نیاز نیست برای انجام هر کار بانکی مراجعه حضوری داشت، این گونه است که لزوم طراحی سایت بانک در تهران و همچنین شهرهای دیگر حس می شود.

 

نکات طراحی سایت بانک در تهران

  • محرمانه بودن گردش حساب و اطلاعات شخصی مشتریان
  • انتخاب سرور مناسب برای سایت بانکی
  • در دسترس بودن اطلاعات و امکانات سایت بانک برای مشتریان و کاربران سایت
  • ریسپانسیو و واکنش گرا بودن در طراحی سایت بانک
  • سرعت بالای سایت
  • گرافیک متناسب
  • و ...

 

امکانات طراحی سایت بانک در تهران

  • داشتن امکان مدیریت دسته بندی در طراحی سایت بانک در تهران
  • داشتن اسلایدشو متحرک در صفحه اصلی سایت
  • قابلیت ارسال نظر در طراحی سایت بانک در تهران
  • فرم تماس با ما
  • امکان درج محتوا به صورت مقاله و خبر در سایت
  • ارائه پیوند های سایت
  • داشتن گالری تصاویر به همراه مدیریت گالری
  • عضویت در سایت و داشتن پنل کاربری برای عضو های سایت بانک
  • فروش آنلاین خدمات از طریق طراحی سایت بانک در تهران
  • تعبیه بخشی برای نرخ ها و ارز ها در طراحی سایت بانک در تهران
  • طراحی سیستم های مختلفی مثل وب سایت باشگاه مشتریان و... در طراحی سایت بانک ها در تهران
صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد