x تبلیغات
طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی در تهران

اپلیکیشن فروشگاهی چیست؟

در کشور ما اپلیکیشن فروشگاهی اندروید و ios زیادی هستند که توانسته اند به موفقیت دست پیدا کنند، مانند اپلیکیشن دیجی کالا و بامیلو. شرکت نوپرداز نیز در این زمینه اپلیکیشن های متنوعی را ارائه داده است که می توانید با مراجعه به بخش محصولات شرکت به بررسی آن ها بپردازید.

 در حقیقت با استفاده از یک اپلیکیشن فروشگاهی شما می توانید محصولات خود را به صورت آنلاین و اینترنتی به فروش برسانید و همچنین مشتریان بیشتری را به سمت فروشگاه خودتان راهنمایی کنید.

با پیشرفته تر شدن جوامع بسیاری از افراد ترجیح می دهند تا به جای استفاده از وب سایت ها، اپلیکیشن های مربوط به آن ها را استفاده کنند تا از امکانات حرفه ای تر و راحت تری برخوردار باشند.

از این رو استفاده از اپلیکیشن فروشگاهی بسیار موثر واقع شده است. کاربران تمامی نیاز های خود را از طریق این اپلیکیشن ها و بدون نیاز به مراجع به فروشگاه مورد نظر برطرف می کنند.

دیگر چه خواسته هایی مدنظر شما است؟

 

هزینه طراحی سایت و اپلیکیشن مشابه دیوار

 طراحی سایت دیوار نیازمند توجه به موارد زیادی است. امروزه اپلیکیشن دیوار به یکی از معروف ترین اپلیکیشن های موجود در دنیای اینترنت تبدیل شده است. البته شروع فعالیت این اپلیکیشن از سایت دیوار بود و پس از مدتی برای این که کاربران بتوانند آسان تر از آن استفاده نمایند، اپلیکیشن دیوار نیز طراحی گردید. با استفاده از این اپلیکیشن کاربران به آسانی می توانند تبلیغات مورد نظر خود را انجام داده و یا به دنبال خدمات مد نظرشان به صورت رایگان جستجو نمایند.

شما می توانید جهت سفارش طراحی سایت و اپلیکیشن دیوار با ما در تماس باشید.

بررسی سایت دیوار

سایت و اپلیکیشن دیوار این امکان را به شما می دهند تا بتوانید بدون هیچ واسطه ای کالای خود را تبلیغ کرده و به فروش برسانید. هر چند برخی از بخش های آن مشمول هزینه هایی می شوند اما استفاده از اکثر بخش های آن رایگان خواهد بود. در این اپلیکیشن هیچ گونه محدودیتی نیست و شما می توانید توضیحات کامل همراه با قیمت و مشخصات محصول مورد نظر را در دسته مورد نظرتان درج نمایید.

دلیل موفقیت سایت دیوار چیست؟

در گذشته شاهد افزایش روز افزون وب سایت های درج آگهی بودیم. اما اکنون با روی کار آمدن اپلیکیشن و وب سایت دیوار شاهد کم شدن سایت های درج آگهی هستیم. اما این وب سایت چه مشخصاتی داشت که سبب موفقیت دیوار شد؟

از جمله مواردی که سبب موفقیت دیوار شدند می توان به قرار دادن آگهی بدون نیاز به ثبت نام، رایگان بودن تبلیغات و وجود اپلیکیشن موبایل برای آن اشاره داشت. در حالی که در وب سایت های درج اگهی هزینه های زیادی بابت درج انواع آگهی گرفته می شد. اگر قصد طراحی سایت یا اپلیکیشنی مشابه دیوار را دارید بهتر است به نمونه های داخلی و خارجی آن دقت کنید و با تجزیه و تحلیل مناسب تصمیم نهایی خود را بگیرید. همچنین پشتیبانی مناسب نیز دیگر عامل موفقیت دیوار است.

سایت دیوار 

هزینه طراحی سایت و اپلیکیشن مشابه دیوار

با توجه به این که این مدل وب سایت ها معمولا باید به صورت کاملا اختصاصی کد نویسی شوند و کار به طور حرفه ای پیاده سازی می گردد، هزینه مشخصی را نمی توان برای آن در نظر گرفت. با توجه به مستندات و جزئیات دقیقی که توسط مشتری ارائه می شود و بررسی امکانات مورد نظر آن ها می توان یک برآورد کلی از هزینه این سایت های مشابه دیوار اعلام نمود. برای سفارش طراحی اپلیکیشن دیوار با ما تماس بگیرید.

همچنین برای طراحی اپلیکیشن مشابه دیوار نیز بایستی به موارد زیادی توجه داشت تا بتوان طی یک بازه زمانی مشخص پروژه را به مشتری ارائه نمود. در حقیقت تعیین این هزینه ها تنها پس از بررسی جزئیات و تجزیه و تحلیل دقیق ممکن خواهد بود. 

آیا طراحی سایت و اپلیکیشنی مانند دیوار به صرفه است؟

اگر قصد طراحی سایت و اپلیکیشنی مانند دیوار را دارید به شما توصیه می کنیم که ابتدا به بررسی نقاط ضعف و قوت این اپلیکیشن بپردازید و سپس طرح و ایده مورد نظر خود را در اختیار تیم برنامه نویسی و یا شرکت طراحی سایت مورد نظر خود قرار دهید. قطعا این کار به موفقیت شما و همچنین برنامه ریزی بهتر برای آینده کسب و کارتان کمک خواهد نمود.

شما می توانید برای کسب مشاوره رایگان در این زمینه با بخش پشتیبانی شرکت طراحی سایت تماس حاصل فرمایید. 

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی اندروید و ios به صورت کاملا اختصاصی و حرفه ای توسط شرکت نوپرداز انجام می گردد. شما مشتریان گرامی می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با همکاران در بخش پشتیبانی در تماس باشید و یا از طریق ارسال ایمیل درخواست و سفارش مورد نظر خود را ثبت نمایید. همچنین می توانید برای مشاهده محصولات شرکت از جمله فروشگاه ساز نوپرداز به بخش محصولات موجود در منو سایت مراجعه فرمایید.

طراحی اپلیکیشن موبایل ios

همواره اپلیکیشن ios ما را به یاد استیو جابز که پایه گذار آن بود می اندازد. زمانی که اولین بار اپلیکیشن ios روانه بازار شد خیلی از افراد امکانات ارائه شده توسط آن را باور نداشتند و گمان داشتند که این طرح با شکست مواجه می گردد. از این رو ما نیز باید مانند استیو جابز عمل کنیم و از خلاقیت در طراحی اپلیکیشن ios مورد نظر مشتریان استفاده نماییم. 

طراحی اپلیکیشن ios 

همانطور که شاهد هستیم امروزه فناوری و تکنولوژی با سرعت بسیار بالایی در حال متحول شدن است و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه های مختلف در حال رشد و تغییر هستند. از این رو طراحی اپلیکیشن های موبایل نیز بایستی متناسب با فناوری روز دنیا و بر اساس تعامل مناسب با دستگاه های مختلف انجام گیرد.

رشد بالای تکنولوژی سبب شد تا در کنار هر سایتی یک اپلیکیشن هم نیاز شود که امروزه به مرور زمان شاهد کم رنگ تر شدن نقش سایت ها نسبت به اپلیکیشن ها در فضای مجازی هستیم. پس ضرورت طراحی اپلیکیشن فروشگاهیاهمیت بالایی دارد.

نکته ای که باید به آن توجه کنیم این است که با توجه به نوسانات قیمت ارز  و همچنین تغییرات قیمت اپلیکیشن ها از جمله دلار هزینه های ثبت نام اکانت در اپل نیز به هزینه های طراحی اپلیکیشن ios افزوده می گردد.

طراحی اپلیکیشن موبایل اندروید

اپلیکیشن های اندرویدی جایگاه خاصی نزد مردم دنیا به ویژه مردم کشور ما دارند. به طوری که طبق آمار به دست آماده این پلتفرم توسط بیشتر افراد جامعه مورد استفاده قرار گرفته است. در طراحی اپلیکیشن موبایل اندروید باید به این نکته توجه داشته باشید که اپلیکیشن مورد نظر از رابط کاربری خوبی برخوردار باشد و علاوه بر سرعت مناسب از محتوا جذاب و کاربردی برخوردار باشد.

استفاده از سبک های جدید در طراحی اپلیکیشن فروشگاهی می تواند تاثیر به سزایی در کاربرپسند تر بودن اپلیکیشن شما و همچنین تجربه کاربری بهتر آن خواهد داشت.

اپلیکیشن اندروید 

امروزه اغلب مردم نیاز به استفاده از انواع مختلف اپلیکیشن های موبایلی دارند و این وظیفه شرکت های طراحی اپلیکیشن موبایل است تا بهترین نتیجه را برای کاربران خود به ارمغان بیاورند.

انتشار اپلیکیشن های اندرویدی در مارکت های مختلف مانند بازار یا گوگل پلی دیگر مورد مهمی است که باید آن را از شرکتی که با آن همکاری دارید بخواهید. مارکت های گوگل پلی و بازار از جمله مهم ترین مکان هایی هستند که شما می توانید اپلیکیشن مورد نظر خود را برای کاربران به اشتراک بگذارید. همچنین امکان دانلود مستقیم آن ها نیز وجود دارد.

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

امروزه بسیاری از فروشگاه های اینترنتی علاوه بر استفاده از یک سایت به سراغ طراحی اپلیکیشن های موبایل نیز رفته اند. این به آن دلیل است که با مشاهده شدن موفقیت برخی رقبا در این زمینه، سایر رقیبان نیز به این سمت سوق پیدا کرده اند. اما برای اینکه شما بتوانید با آن ها رقابت داشته باشید بایستی اپلیکیشن طراحی شده دارای امکاناتی باشد که توانایی رقابت با آن ها را داشته باشید. ایجاد تفاوت، استفاده از محیط کاربری عالی و کم بودن حجم اپلیکیشن موبایل از جمله این موارد با اهمیت است.

امنیت اپلیکیشن ارائه شده و همچنین کاربرد ساده و روان آن از موارد مهمی است که مشتریان از پروژه دریافتی خود انتظار دارند. همچنین خدمات پشتیبانی مناسب از دیگر خدماتی است که در شرکت طراحی اپلیکیشن نوپرداز به ارائه خواهد شد.

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی 

طراحی پنل مناسب برای فروشندگان سبب صرفه جویی در زمان و هزینه آن ها می شود و از طریق آن به راحتی می توانند پیگیری های لازم و گزارش گیری های مختلف را انجام دهند. از این رو استفاده از یک پنل مناسب از ملزومات اپلیکیشن های فروشگاهی است که امکان اعمال تغییرات لازم را به راحتی در اختیار فروشنده قرار خواهد داد. همچنین امنیت در پرداخت ها و تراکنش های دیگر عاملی است که باید به آن توجه داشت و نکات امنیتی لازم را در نظر گرفت.

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد